Γίνονται προσπάθειες για να γλιτώσουν την αύξηση οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ανέφερε ο υπ. Μεταφορών
Αυξήσεις 10% στις τιμές των εισιτηρίων αστικών συγκοινωνιών προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα», ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε ότι «δεν γλιτώνουμε τις αυξήσεις», σημειώνοντας ότι το εισιτήριο θα αυξηθεί κατά 10%, διότι ανέβηκε ο συντελεστής ΦΠΑ από το 13% στο 23%, για να προσθέσει ότι «εξετάζουμε το ενδεχόμενο να γλιτώσουμε τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών».
«Αυτό που προγραμματίζουμε είναι, επειδή θα αυξηθεί έτσι ή αλλιώς κατά 10% το εισιτήριο, επειδή ανέβηκε ο συντελεστής ΦΠΑ από το 13% στο 23%, να μπορέσουμε να κρατήσουμε χαμηλά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιούν καθημερινά οι πολίτες που πηγαίνουν στις δουλειές και τις μετακινήσεις τους με τα μέσα μεταφοράς και να επιβαρυνθεί λίγο περισσότερο το απλό εισιτήριο, το οποίο χρησιμοποιούν περιστασιακά τουρίστες ή άλλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία, «δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».
«Αυτό που προγραμματίζουμε είναι, επειδή θα αυξηθεί έτσι ή αλλιώς κατά 10% το εισιτήριο, επειδή ανέβηκε ο συντελεστής ΦΠΑ από το 13% στο 23%, να μπορέσουμε να κρατήσουμε χαμηλά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιούν καθημερινά οι πολίτες που πηγαίνουν στις δουλειές και τις μετακινήσεις τους με τα μέσα μεταφοράς και να επιβαρυνθεί λίγο περισσότερο το απλό εισιτήριο, το οποίο χρησιμοποιούν περιστασιακά τουρίστες ή άλλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία, «δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».
Αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα σημείωσε ότι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ προβλέπεται να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί αυτός των αεροδρομίων, ο οποίος, όπως είπε, είναι στην ολοκλήρωσή του.
Διευκρίνισε ότι έχει βγει η ανάδοχη πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η Fraport, ότι πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και ότι έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της.
Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι έως το τέλος του χρόνου θα υπάρχει συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.
Διευκρίνισε ότι έχει βγει η ανάδοχη πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η Fraport, ότι πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και ότι έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της.
Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι έως το τέλος του χρόνου θα υπάρχει συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου