«Αυτό που προγραμματίζουμε είναι, επειδή θα αυξηθεί έτσι ή αλλιώς κατά 10% το εισιτήριο, επειδή ανέβηκε ο συντελεστής ΦΠΑ από το 13% στο 23%, να μπορέσουμε να κρατήσουμε χαμηλά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιούν καθημερινά οι πολίτες που πηγαίνουν στις δουλειές και τις μετακινήσεις τους με τα μέσα μεταφοράς και να επιβαρυνθεί λίγο περισσότερο το απλό εισιτήριο, το οποίο χρησιμοποιούν περιστασιακά τουρίστες ή άλλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία, «δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».
Διευκρίνισε ότι έχει βγει η ανάδοχη πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η Fraport, ότι πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και ότι έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της.
Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι έως το τέλος του χρόνου θα υπάρχει συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου