Εμφάνιση photo_1.jpg

Δύο πρωτοπόροι στον τομέα τους, η Hellas Direct και η Uber, ενώνουν τις δυνάμεις τους δίνοντας λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα.
Από σήμερα μέσα από τη σελίδα www.thesaferoadsproject.gr, την οποία δημιούργησαν οι δύο εταιρείες, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα με απλό και χρηστικό τρόπο να αναφέρουν προβλήματα που διαπιστώνουν στο οδικό δίκτυο του νομού Αττικής.
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε πιλοτικά από το Δήμο Πειραιά και θα επεκταθεί σε περισσότερους δήμους του λεκανοπεδίου Αττικής. Σε πρώτο στάδιο, τα προβλήματα που θα κληθούν να αντιμετωπιστούν αφορούν στις ειδικές διαγραμμίσεις των δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των διαβάσεων. Σε επόμενο στάδιο, θα προχωρήσει και η επιδιόρθωση κακοτεχνιών από τα αρμόδια συνεργεία.
Εμφάνιση photo_2.jpg
Υπεύθυνοι για τη διευθέτηση των προβλημάτων θα είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων. Η πρωτοβουλία αυτή δεν έρχεται σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει το ρόλο είτε του Κράτους είτε της Δημοτικής Αρχής. Πρόκειται για μια ενέργεια ανάδειξης και οικονομικής στήριξης της προσπάθειας για καλύτερο οδικό δίκτυο, παρέχοντας περισσότερη ασφάλεια στη μετακίνηση των πολιτών.
Η καταγραφή των προβλημάτων διαγράμμισης ή κακοτεχνιών θα μπορεί να γίνεται και μέσω της εφαρμογής της Uber, η οποία είναι διαθέσιμη σε iOS, Android και Windows.
Η Uber και η Hellas Direct, με αρωγούς τους κατοίκους της Αττικής, σκοπεύουν να εντοπίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες κακοτεχνίες στους δρόμους, και με τη βοήθεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να τις επιδιορθώσουν, επενδύοντας σε ένα καλύτερο και περισσότερο ασφαλές οδικό δίκτυο.
Εμφάνιση photo_3.jpg
Η Μαριλώρα Καμπάνη, CMO Hellas Direct, ανέφερε σχετικά: “H προσπάθεια μας ξεκίνησε όταν συνειδητοποιήσαμε ότι πολλά από τα τροχαία ατυχήματα που καταγράψαμε στην Hellas Direct θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν οι δρόμοι μας ήταν σε καλύτερη κατάσταση και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Τα πρώτα βήματα έγιναν με την Περιφέρεια Αττικής στην οποία στείλαμε μία λίστα με σημεία που θεωρούσαμε επικίνδυνα και στη συνέχεια επικοινωνήσαμε με όλους τους δήμους. Η ανταπόκριση και βοήθεια που λάβαμε από το Δήμο Πειραιά υπήρξε εντυπωσιακή. Χαιρόμαστε πολύ που μπορέσαμε να συμβάλλουμε έστω και λίγο στην αποκατάσταση της οδοποιίας και ευχαριστούμε πολύ και την Uber για την άψογη συνεργασία”.
Η Marketing Manager της UBER στην Ελλάδα, Σαρίτα Βαρούχ, δήλωσε σχετικά: “Μέρος του οράματος της UBER είναι να συμβάλει αποτελεσματικά προκειμένου να έχουμε αξιόπιστες και ασφαλείς μετακινήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, οι χρήστες της εφαρμογής UBER, αλλά και ο κάθε πολίτης, θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράψουν σημεία που δυσκολεύουν στη μετακίνησή τους. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών”.
Ο Αντιδήμαρχος Πειραιά με αρμοδιότητες στη Δ/νση Οδοποιίας – Αποχέτευσης και στον τομέα Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Αλέξανδρος Αργουδέλης σημείωσε: ”Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις διαγραμμίσεις που πραγματοποιήθηκαν σε 36 σημεία,  κεντρικών δρόμων των πέντε δημοτικών κοινοτήτων του Πειραιά. Ο Δήμος Πειραιά, είναι ο πρώτος Δήμος που πρότεινε  η εταιρεία Hellas Direct να εφαρμόσει το πρόγραμμα διαγραμμίσεων, καθώς και τοπικών αποκαταστάσεων φθορών οδοστρώματος, δίνοντας προτεραιότητα σε δρόμους που βρίσκονται κοντά σε σχολεία καθώς και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που κινείται σε θετική κατεύθυνση και εύχομαι στο μέλλον να υπάρξουν αντίστοιχες ενέργειες, οι οποίες στοχεύουν στην ασφαλή διέλευση μαθητών, πεζών και οχημάτων. Με δεδομένη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα και κατ΄ επέκταση η πόλη,  επιδιώκουμε ως Δημοτική Αρχή συνέργειες με την ιδιωτική πρωτοβουλία,  επ΄ ωφελεία της πόλης και των δημοτών μας”.

###
Σχετικά με την Uber
Η αποστολή της εταιρίας Uber είναι να κάνει τις μετακινήσεις αξιόπιστες και προσβάσιμες σε  όλους. Ξεκινήσαμε το 2009 με στόχο να λύσουμε ένα απλό πρόβλημα - πώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια μετακίνηση με το πάτημα ενός κουμπιού; Μετά από περισσότερα από έξι χρόνια και ένα δισεκατομμύριο μεταφορές ατόμων, αντιμετωπίζουμε μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση: τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της ρύπανσης στις πόλεις μας.

Σχετικά με την Hellas Direct
H Hellas Direct είναι online ασφαλιστική εταιρία. Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2012 και στόχος της είναι να προσφέρει τα πιο καινοτόμα προϊόντα στις καλύτερες τιμές. Στην Hellas Direct πιστεύουμε ότι η οδική ασφάλεια πρέπει να προσεγγίζεται ολοκληρωτικά Γι’αυτον το λόγο, δημιουργούμε υπηρεσίες που βοηθούν τους οδηγούς να βελτιώσουν την οδήγησή τους και ταυτόχρονα προσπαθούμε να διορθώσουμε τους προβληματικούς δρόμους.


Πληροφορίες για συντάκτες:
Weber Shandwick Athens
Μάγδα Κουτσουφλάκη, 210 8171154, magda.koutsouflaki@webershandwick.gr
Απόστολος Γεραλής, 210 8171276, apostolos.geralis@webershandwick.gr



Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.