
Ενεργειακό Κόστος Υφιστάμενης Κατάστασης (Έτος Βάσης)
|
€
|
588.803,42
|
Κατανάλωση Ενέργειας Υφιστάμενης Κατάστασης (Έτος Βάσης)
|
kWh
|
3.981.091,39
|
Εξοικονόμηση Ενέργειας Ηλεκτροφωτισμού
|
%
|
71,23%
|
Ενεργειακό Όφελος (Έτος Βάσης)
|
kWh
|
2.835.614,88
|
Οικονομικό Όφελος (Έτος Βάσης)
|
€
|
419.387,44
|
Διάρκεια Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ)
|
Έτη
|
12
|
Κόστος kWh ΟΤΑ (Βασική Χρέωση + Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις)
|
€/kWh
|
0,1479
|
Συνολικό Οικονομικό Όφελος Εξοικονόμησης (12 έτη - ΠΥ Προσφοράς)
|
€/kWh
|
5.785.681,66
|
- Επιλογή 1η: Χρηματοδότηση της επένδυσης με μόχλευση πόρων από τον Ιδιωτικό Τομέα, σαν Σύμβαση Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ) με βάση τις διατάξεις του ν. 3855/2010 και ειδικότερα την Παροχή Υπηρεσιών Φωτισμού πολυετούς διάρκειας σύμφωνα με τα ισχύοντα Πρότυπα - Προδιαγραφές, με αποπληρωμή της αρχικής επένδυσης μέσω των Ανταποδοτικών Τελών αποκλειστικά και μόνο με βάση το αποτέλεσμα (Εξοικονόμηση Ενέργειας) στη διάρκεια της 12ετούς Συμβατικής Περιόδου. Η ΣΕΑ προβλέπει Εγγυημένη Απόδοση (έκπτωση επί της εξοικονόμησης, ανεξάρτητα του αποτελέσματος το οποίο αφορά τον Ανάδοχο) για τον Δήμο. Το σύνολο του ρίσκου, της ευθύνης λειτουργίας του Συστήματος και της εγγύησης του εξοπλισμού, βαραίνει τον Ανάδοχο για το σύνολο της Συμβατικής Περιόδου (12 έτη), υποχρεούμενος να τον παραδώσει πλήρη και λειτουργικό στο τέλος αυτής.
- Επιλογή 2η (ΟΠΩΣ Λ.Χ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΑΓΚΑΛΗ…). Χρηματοδότηση της επένδυσης με 100% δανεισμό (σαν Προμήθεια Εξοπλισμού και όχι σαν Παροχή Υπηρεσιών Φωτισμού) και αποπληρωμή μέσω παρακράτησης των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (δηλαδή άμεση και αυτόματη αφαίρεση από το Ταμείο του Δήμου!), ανεξάρτητα του αποτελέσματος της εξοικονόμησης. Προβλέπεται επιτόκιο αποπληρωμής της τάξης του 3,7% (μεσοσταθμικά), επιλογή περιόδου αποπληρωμής του δανεισμού μεταξύ 10 έως και 20 ετών και επιλογή σταθερού ή κυμαινόμενου επιτοκίου (επιλογή του Δήμου). H συνολική εγγύηση του εξοπλισμού θα είναι όπως προβλέπεται στις διαδικασίες προμήθειας του δημόσιου τομέα και ο Δήμος αναλαμβάνει το σύνολο της δαπάνης απόκτησης του εξοπλισμού και το σύνολο ρίσκου.
ΔΗΜΟΣ
ΕΡΓΑ ΣΕΑ |
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
|
ΑΝΑΔΟΧΟ
ΣΧΗΜΑ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ |
ΕΞΟΙΚΟ/ΣΗ ΑΝΑΔΟΧΟΣ
|
% ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΞΟΙΚΟ/ΜΗΣΗ
| |
1
|
ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE
/ Globitel ΑΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE / Globitel ΑΕ - Intracom ΑΤΕ - ICE GATEWAY/ LICNOS_Καλλινικίδης
|
75,62%
|
21.09%
|
2
|
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE
/ Globitel ΑΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE / Globitel ΑΕ - ΖΗΤΑ KAT /
Μπήτρος ΑΤΕΒΕ |
80,65%
|
18,67%
|
3
|
ΜΕΣΣΗΝΗΣ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE
/ Globitel ΑΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE / Globitel ΑΕ - Άκτωρ_Green ESCO (ΔΕΗ) / Sirecled / KΑΥΚΑΣ / ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ / ΚΝΙΣΜΑ ΑΤΕ / ΤΟΛΗΣ ΑΤΕ
|
80,02%
|
19,56%
|
4
|
ΔΕΛΦΩΝ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
Envirofina SA
/ ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ
|
Neon Green Buddings SA / ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ Intracom_Globitel / Άκτωρ_Green ESCO (ΔΕΗ) / ΖΗΤΑ KAT_Μπήτρος / ΤΕΧΝΟΜΑΤ ΑΤΕ
|
74,06%
|
20,47%
|
5
|
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
Globiled ΑΕ
/ Globitel AE
|
Άκτωρ_Green ESCO (ΔΕΗ) / KAYΚΑΣ /
ΓΕΩΡΥΘΜΙΚΗ ΑΤΕ, Neon Green Buddings SA / ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ - Globiled ΑΕ / Globitel AE |
79,69%
|
20,41%
|
6
|
ΡΟΔΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE / Globitel ΑΕ / ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ OTE / Globitel ΑΕ / ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ - Green ESCO (ΔΕΗ) / ΓΕΩΡΥΘΜΙΚΗ ΑΤΕ / ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΑΤΕ / ΚΑΥΚΑΣ/ ΛΑΤΟΜΙΚΗ ΑΕ
|
76,11%
|
15,44%
|
7
|
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΠΡΩΤΕΥΣ ΑΤΕ
|
ΠΡΩΤΕΥΣ ΑΤΕ - ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ / ΚΑΥΚΑΣ / GLOBILED ΑΕ / ΖΗΤΑ ΚΑΤ ΑΤΕ
|
71,55%
|
12,23%
|
8
|
ΡΑΦΗΝΑΣ - ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ
|
ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ -
ΖΗΤΑ KAT / Μπήτρος
|
70,00%
|
14,5%
|
9
|
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΟΥΦΑ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΙΟΝΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ
|
ΠΡΩΤΕΑΣ ΑΤΕ - ΙΟΝΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ - ΖΗΤΑ ΚΑΤ ΑΤΕ
|
75,65%
|
12,45%
|
10
|
ΜΩΛΟΥ - Α. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΒΑΣΗΛΙΟΣ ΑΤΕ
|
ΒΑΣΗΛΙΟΣ ΑΤΕ - ΙΟΝΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ –
ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΑΤΕ
|
74,14%
|
16,24%
|
11
|
ΒΡΙΛΗΣΙΩΝ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΒΑΣΗΛΙΟΣ ΑΤΕ
|
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΑΤΕ - ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ - ΒΑΣΗΛΙΟΣ ΑΤΕ - ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ / GLOBILED AE - ZHΤΑ ΚΑΤ ΑΤΕ
|
85,02%
|
17,89%
|
12
|
ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΚΞ Τ&Τ ΑΤΕ
/ Globiled ΑΕ
|
ΚΞ Τ&Τ ΑΤΕ / Globiled ΑΕ
ΖΙΤΑΚΑΤ ΑΤΕ_ΑΠΟΨΙΣ ΑΕ
|
65,87%
|
10,56%
|
13
|
ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|
Intracom AE / Globitel AE / -
Envirofina SA / ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΑΤΕ |
83,65%
|
24,69%
|
14
|
ΒΕΛΟΥ - ΒΟΧΑΣ
|
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
|
ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
|
ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|
-
|
-
|
15
|
ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ
|
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
|
ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|
Globiled AE / Neon Green Buddings SA /
Ζουμπουλάκης ΑΕ / PPD ΑΕ
|
-
|
-
|
16
|
ΒΟΛΟΥ
|
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
|
ΜΕΤΚΑ ΑΕ
|
METKA AE – TΡΙΟΔΟΣ / Service One AE / Κότσιφος ΑΕ / ΜΥΡΩΝ ΑΤΕ / PPD AE
|
-
|
-
|
17
|
ΔΙΟΝΥΣΟΣ
|
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
|
ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|
ΩΡΙΩΝ ΑΤΕ / ΔΗΜΕΡ ΑΕ / ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ – Globiled / Green ESCO (ΔΕΗ) / Ζουμπουλάκης ΑΕ / PPD AE
|
-
|
-
|
18
|
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
19
|
ΠΑΙΟΝΙΑΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
20
|
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
21
|
ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
22
|
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
23
|
ΠΕΡ. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
24
|
ΠΕΡ. ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
25
|
ΛΕΡΟΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
26
|
ΝΑΞΟΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
27
|
ΧΑΝΙΑ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
28
|
ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
29
|
ΠΕΡ. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
30
|
ΑΘΗΝΑΙΩΝ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
31
|
ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
| |||
32
|
ΜΕΓΑΡΩΝ
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ 2019
|
- Η πληρωμή του Αναδόχου στο σύνολο της 12ετούς περιόδου ισχύος της Σύμβασης εξαρτάται από το μετρήσιμο και μόνο αποτέλεσμα αυτών που έχει δεσμευτεί στην προσφορά του αντικαθιστώντας το σύνολο του εξοπλισμού με δικά του μέσα και έχοντας 12ετή υποχρέωση να αντικαθιστά κάθε βλάβη για τον οποιοδήποτε λόγο αυτή προκύπτει.
- Τα οφέλη, όπως ποσοτικοποιήθηκαν παραπάνω, είναι τα εξής: α. Εγγυημένο Όφελος που δόθηκε σαν έκπτωση (αφορά τμήμα της δαπάνης που ήδη έχει ο Δήμος με βάση τις καταναλώσεις ενέργειας του έτους βάσης) και το οποίο κλειδώνει ανεξάρτητα του αποτελέσματος, β. Μηδενισμός των λειτουργικών εξόδων συντήρησης της υποδομής που αφορούν το αντικείμενο του διαγωνισμού, το οποίο θα δώσει πλεόνασμα στα ανταποδοτικά τέλη, και γ. Ενεργειακό Αποτύπωμα, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για την ένταξη του Δήμου σε χρηματοδοτικά προγράμματα συναφή με την επένδυση που είναι ζητούμενο για την χώρα και φυσικά τον Δήμο. Συνολικά αυτό το όφελος εξορθολογίζει τα οικονομικά δεδομένα των ανταποδοτικών τελών και αποδίδει στον δημότη την υπηρεσία για την οποία πληρώνει και σήμερα δεν απολαμβάνει όπως απαιτείται (αυτή είναι και η θεμελιώδης εξίσωση της έννοιας ανταποδοτικά τέλη). Το όφελος του Δήμου από αυτήν την δράση θα διαμοιραστεί σε μείωση τελών λελογισμένα και σε επενδύσεις ενίσχυσης των συναφών υποδομών (Πίνακες Διανομής, λοιπές Υποδομές εκτός Οδοφωτισμού).
- Ο Ανάδοχος προβαίνει σε Κατηγοριοποίηση των Οδών και εφαρμόζει τα ισχύοντα πρότυπα και προδιαγραφές (ΕΝ 13201/2015) με την Μελέτη Εφαρμογής που θα εκπονήσει και θα εγκρίνει ο Δήμος, για την παροχή υπηρεσιών φωτισμού, όπως ακριβώς απαιτείται σε κάθε κατηγορία. Αυτό το δεδομένα είναι βασικό για την παροχή των απαιτούμενων υπηρεσιών φωτισμού με βάση τα Πρότυπα και είναι υποχρεωμένος να τα ακολουθεί πιστά με ότι αυτό συνεπάγεται, άρα να διαθέτει κάθε φορά τον απαιτούμενο και σύγχρονο εξοπλισμό. Συνεπώς ξεφεύγουμε από την έννοια προμήθεια και οδηγούμαστε στην ορθή πρακτική που λέγεται: παροχή υπηρεσίας φωτισμού, όπως προβλέπεται στα σύγχρονα πρότυπα.
- Το φωτιστικό αποτέλεσμα που θα καθοριστεί στην Μελέτη Εφαρμογής θα ελέγχεται κάθε χρόνο καλύπτοντας κάθε απόκλιση από την εφαρμογή του ΕΝ 13201/2015, δηλαδή θα υπάρχει αντικατάσταση του εξοπλισμού και έλεγχος της κάλυψης της απαίτησης από τον Ανεξάρτητο Σύμβουλό και από τη Τεχνική Υπηρεσία η οποία έχει τον πλήρη έλεγχο του αποτελέσματος.
- Κάθε διετία θα διενεργούνται Μελέτες Έντασης Φωτισμού & Λαμπρότητας και για το σύνολο της Κατηγοριοποίησης Οδών και θα καλύπτεται κάθε ατέλεια που τυχόν θα προκύψει. Στο τέλος της 12ετίας ο Δήμος θα παραλάβει Σύστημα πλήρες και λειτουργικό, αφού εφόσον τηρηθούν τα ανωτέρω, ο εξοπλισμός πρέπει να είναι καινούργιος ή να εναρμονίζεται πλήρως με τα προαναφερόμενα. Συνεπώς ο έλεγχος του αποτελέσματος είναι θέμα του Δήμου και σε συνεργασία με τον Ανεξάρτητο Σύμβουλο θα ελέγξουν την τήρηση των όρων της Σύμβασης. Στην Συγγραφή Υποχρεώσεων στο άρθρο 22, παράγραφος 2 αναφέρονται (μεταξύ των άλλων) τα εξής: ……….. απώλεια της φωτεινής ροής στο τέλος των προαναφερόμενων ωρών λειτουργίας των φωτιστικών σωμάτων (≥50.000), δε θα πρέπει να ξεπερνά το 30% της αρχικής ονομαστικής φωτεινής ροής, βάσει του προτύπου LM80 (L70 reported), άρα μετά την 12ετία θα έχουμε ένα καινούργιο σύστημα για πολλά ακόμα χρόνια ακόμα που είναι και το ζητούμενο.
- Εγκαθίσταται Σύστημα Τηλεδιαχείρισης - Έλεγχος Ενέργειας – Προληπτικής Συντήρησης και εφαρμόζεται στο σύνολο της υποδομής, με ένα δυναμικό σύστημα που εγκαθίσταται στον Δήμο και του ανήκει χωρίς κόστος, ενώ θα έχει και τον πλήρη τηλεματικό έλεγχο των Υποδομών Ηλεκτροφωτισμού ανά πάσα στιγμή και ώρα. Το σύστημα αυτό σε συνδυασμό με το GIS του Δήμου θα μετεξελιχτεί σε ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Πολιτικής Προστασίας (σύντομα θα ενταχθούν σε αυτό και οι λοιπές υποδομές και τα κτίρια ευθύνης του Δήμου), όπως προβλέπει ο σχεδιασμός και όλοι γνωρίζουμε πόσο απαραίτητο είναι αυτό για τους πολίτες και τον Δήμο.
- Δημιουργείται Πλατφόρμα Έξυπνης Πόλης (Smart Cities) και σε πιλοτικό επίπεδο εφαρμόζονται λύσεις έξυπνης πόλης, σε σκοπό την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και των υπηρεσιών προς τους δημότες. Το σύνολο των φωτιστικών έχει την υποδομή να αναπτύξει οποιαδήποτε smart επιλογή και θα δώσει ένα δυναμικό εργαλείο πολιτικής προστασίας στο Δήμο για φαινόμενα φυσικών καταστροφών και διαχείρισης υποδομών (Ενέργεια, Διαχείριση Απορριμμάτων, Κτιριακές Υποδομές), αλλά και να γίνει ένα χρήσιμο μέσο επικοινωνίας και προβολής των επιχειρήσεων του Δήμου. Πόσο χρήσιμος μπορεί να αποδειχθεί ένας αισθητήρας ανίχνευσης σε περιπτώσεις πυρκαγιάς ή πλημυρών (το σύνολο του εγκατεστημένου εξοπλισμού, εκτός του πιλοτικού, έχει την δυνατότητα και την υποδομή άμεσης ενεργοποίησης).
- Ο Ανάδοχος θα έχει υποχρεωτικά εγκατεστημένο συνεργείο με καλαθοφόρα και προσωπικό κάλυψης σε βάρδιες σε όλη τη διάρκεια της ΣΕΑ και προσωπικό για την 24ωρη παρακολούθηση της Τηλεδιαχείρισης, δεχόμενος αιτήματα πολιτών ή το οτιδήποτε μπορεί να αφορά τις αναφερόμενες υποδομές και την καλή τους λειτουργία. Θα αντιμετωπίζει σε πραγματικές συνθήκες τις όποιες αστοχίες και προβλήματα που θα προκύπτουν στην 12ετή εγγυητική του ευθύνη (εντός 24 ωρών και εφόσον αυτό δεν γίνεται έχει προβλεφθεί ρήτρα) και για το λόγο αυτό στις ΣΕΑ δεν έχει σημασία το πόσο κάνει ο εξοπλισμός αλλά το τι προσφέρει και ποιο είναι το φωτιστικό αποτέλεσμα (σύμφωνα με τις απόψεις του ΤΕΕ και του ΕΜΠ).
- Οι εγγυήσεις της 12ετούς Συμβατικής Περιόδου δεν έχουν σχέση με την Προμήθεια, αφού αφορούν την εγγύηση της Παροχής Υπηρεσιών που αν δεν τηρείται δεν θα υπάρχει πληρωμή (πλήρης λειτουργία του συστήματος) και την πλήρη λειτουργία του Συστήματος για 365 ημέρες (κάτι που είναι αδύνατο σε μια Προμήθεια) και ο Ανάδοχος είναι υπεύθυνος για οτιδήποτε προκύψει τεχνικό ή μη (πτώσεις τάσεις, διακοπές ρεύματος, κλπ) και οφείλει να ασφαλίσει τα προϊόντα του χωρίς ευθύνη του Δήμου. Συνεπώς η πληρωμή θα γίνεται σε τρίμηνα αποκλειστικά και μόνο από το αποτέλεσμα που θα ελέγχεται διεξοδικά μέσω των μετρήσεων (κάτι αδύνατο στην προμήθεια).
- Η ρήτρα αναθεώρησης θα χρησιμοποιηθεί μόνο στις εξής περιπτώσεις: α. αύξηση η μείωση φυσικού αντικειμένου και β. αύξηση της εξοικονόμησης ενέργειας (πχ 80%) και σε καμία άλλη περίπτωση και ο Δήμος θα έχει από αυτό πρόσθετο όφελος.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου